Johanna.reismee.nl

Nog een week........

Nog even, volgende week ben ik voor het eerst in mijn geboorteland Indonesie.Heb er heel lang naar uit gekeken en nu is het bijna zover.

Vandaag kwamen de reispapieren, de groep bestaat uit 29 personen altijd spannend met wie je al die dagen op reis gaat.

Op java zou ik het liefs de plaatsen gaan bezoeken die ik uit verhalen van mijn familie ken, maar er bestaat natuurlijk ook nog zoiets als een reisschema die we als groep volgen.Dat wordt op Bali anders omdat we daar zelf onze tijd kunnen invullen.Heb geen idee hoe groot Bali nu eigelijk is? De afstanden, kunnen we op Bali het nationaal park bezoeken of zou het te ver zijn van ons hotel aan de andere kant van het eiland ? We zijn er tenslotte maar 5 dagen .Ik heb een lijst gemaakt van plaatsen die ik heel graag wil gaan zien of bezoeken vermoedelijk veel teveel voor die paar dagen:-) voor mij weinig strand die dagen ik wil zoveel mogelijk gaan zien en ondernemen.

Ik heb heel veel info ontvangen van een vriend die regelmatig op familie bezoek gaat in Jakarta en toevallig deze week ook weer richting Indonesie gaat In Jakarta hebben we afgesproken om even bij te praten voor de rondreis echt begint en ik Jakarta alweer moet verlaten.

Het wordt gelijk zo al een drukke eerste dag, na aankomst in Jakarta eerst naar het hotel en s'middags wil ik dus kijken of ik mijn geboortehuis kan vinden.In de loop van de avond de afspraak met S, nu maar hopen dat het me allemaal lukt

Als ik hier een volgend stukje schrijf is dat vanuit Indonesie

Daripada

Reacties

Reacties

Carla

Alvast een fijne reis en we kijken uit naar je verhalen
gr Carla en John

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!