Johanna.reismee.nl

Voorbereiding vervolg

Afgelopen zaterdag naar het Havenziekenhuis voor de entingen. Geen malaria tabl die waren niet nodig voor Java en Bali wel adviseerde men hondsdolheid entingen (3x)Volgende week de eerste en de andere twee iedere keer een week later. En stel als ik dan gestoken of gebeten zou worden daar weinig last van zou hebben (hoop ik)

Ivm de excursies die door de hitte wel zwaarder zullen zijn dan normaal weer conditie aan het opbouwen.Ik wil in Indonesie gewoon alles proberen mee te doen zonder gebruik te maken van ezeltjes etc. Voor de dagen op Bali ook al het nodige uitgezocht. Plaatsen/plekken die ik graag wil gaan zien Leve Google

Laughing
het is leuk om zo al een idee te krijgen van wat je te wachten staat en wat er allemaal mogelijk is. Uitrusten doen we thuis wel weer.

Heb al de nodige kleurtjes en kleurboekjes gekocht om mee te nemen.Nu maar afwachten of de kids daar ze het ook echt leuk vinden

Wink

Voor mij is het aftellen nu echt begonnen

Reacties

Reacties

Jos

Reken maar dat de kinderen dat leuk vinden. En ook de zeepjes en shampoflesjes uit het hotel. Ik was de eerste keer heel verlegen om ze te geven, maar na een keer begon ik er plezier in te krijgen. Veel plezier met alles.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!