Johanna.reismee.nl

Voorbereiding reis Indonesie

Voorbereiding reis naar Indonesie

26 juli 2012

Voorbereidingen voor mijn reis naar Indonesie dit najaar

De reis die ik ga maken is een rondreis over Java en Bali Ik hoop dat ik in de gelegenheid ben om de wijk waar ik ben geboren vroeger Meester Corneles nu Jatinegara te bezoeken. We komen in de ochtend aan in Jakarta en de volgende ochtend vertrekken we al uit Jakarta.Ik heb dus maar een halve dag om op eigengelegenheid naar die wijk toe te gaan.

Zijn er mensen die toevallig die wijk Jatinegara kennen in Jakarta en hebben die evt tips voor me? Een kennis die regelmatig op familie bezoek naar Jakarta gaat waarschuwde mij voorzichtig te zijn?

Over twee weken een afspraak voor de entingen. Ook ben ik nu begonnen om wat speelgoed te verzamelen om mee te nemen voor de kleintjes daar. Ik hou het voorlopig op kleurtjes/kleurboekjes , balpennen en schriftjes ( tips zijn welkom) want het mag niet zwaar zijn, en niet te veel ruimte in nemen in m'n koffer

Vind het allemaal wel spannend hoewel die lange vlucht iets is waar ik niet echt naar uitkijk we zien wel. Ik heb heel veel boeken ( leve de Ipad ) bij me dus vervelen hoef ik me niet

Ik hoop dat ik via die Ipad tijdens de reis m'n verhalen hier kan plaatsen evt met fotos.Ik weet niet nog niet hoe ik dat moet doen, maar daar kom ik nog wel achter:-)

Nu zal ik hier af en toe wat updates plaatsen over mijn voorbereidingen

Ik zou graag in contact komen met mensen die ook de reis gaan maken of er pas zijn geweest

Reacties

Reacties

Smithd200

Nice post. I was checking constantly this blog and I am impressed! Extremely useful information specially the last part fdbddbddkbgfcbge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!